Opmerkingen (7)
avatar
Aisha
9 maand(en) geleden
🍀🍀🍀
avatar
Fatima
9 maand(en) geleden
Ik wil ook graag overstappen van borstvoeding naar nutrilon, ik wacht vol spanning op mijn pakketje.
avatar
allali
10 maand(en) geleden
Geef borstvoeding will over gaan naar babyformul dus deze komt als geroepen
avatar
Kelly
10 maand(en) geleden
Ik wil me graag aanmelden om deze opvolgmelk te proberen voor men dochtertje van 15 maand.